EnglishTurkishFrenchGermanSpainItalianDutchRussianPortugueseJapaneseKoreanArabic

 aw2

Τα οικονομικά του Παγκόσμιου Κυπέλλου

image
του ΣΤΡΑΤΗ ΑΛΕΞΙΟΥ

Το Παγκόσμιο Κύπελλο και οι Ολυμπιακοί Αγώνες αποτελούν τα δύο αθλητικά mega events με τη μεγαλύτερη θεαματικότητα. Για το λόγο αυτό προσελκύουν την προσοχή των διαφημιζόμενων, των χορηγών των τηλεοπτικών δικτύων κ.λπ. Η μέχρι σήμερα εμπειρία έχει δείξει ότι η μόνη κερδισμένη από τη διοργάνωση είναι η FIFA – και οι εταιρίες αθλητικών ειδών που αυξάνουν σε μεσοχρόνιο ορίζοντα τις πωλήσεις τους. Η φιλοξενούσα χώρα είναι η χαμένη της υπόθεσης. Όσο υψηλότερα βρίσκεται στην οικονομική πυραμίδα των χωρών, τόσο μικρότερες οι απώλειες με τα δεδομένα ότι συνήθως είναι μικρότερα τα έξοδα για τα αναγκαία έργα – κάτι που δεν ισχύει για τη Νότια Αφρική. Πρόσφατα οι νεοφιλελεύθεροι και η γραφειοκρατία του αθλητισμού ανακάλυψαν το «συναίσθημα ευεξίας» ενός λαού που διοργανώνει αγώνες. Ισχύει βέβαια μέχρι την ώρα του λογαριασμού.
monthlyreview.gr via thepressproject


1 σχόλια:

Greecelands. είπε...

Καλημερα σας Ευχομαι Απογειώστε τις μικρές Ομορφιές της ζωής για να γεμίσει η ημέρα σας όμορφα χρώματα !

Λίγο περίεργη αυτή η εκδοχή, όλη αυτή η διαφημιστική προβολή των χωρών, της διοργανώτριας χώρας, των προϊόντων που διαφημιζοντε να μην έχουν οικονομικό όφελος!! Ίσως το οικονομικό όφελος να Υπάρχει μακροπρόθεσμα!!
Αναλογιστείτε να μην συμμετέχουν οι Χώρες να Υπάρχει γενική αδιαφορία νομίζω οτι η αδιαφορία στις συνεργασίες φέρνει τον μηδενισμό στο εμπόριο και στις συναλλαγές!!

free counters